0
0,00 lei
0 items
No products in the cart.
Search
Search
0
0,00 lei
0 items
No products in the cart.

Reclamații și sesizări

În cazul în care comanda ta a fost livrată incomplet sau dorești să faci o sesizare cu privire la serviciile noastre, te rugăm să completezi formularul de mai jos și să ne oferi cât mai multe detalii despre problema pe care ai întâmpinat-o.

După completarea acestui formular, vom face toate verificările necesare și vei fi apelat de către un reprezentant Securitate9.ro pentru a-ți oferi în cel mai scurt timp soluția la problema raportată de tine.

Atenție: Daca ați ales opțiunea DESCHIDERE COLET LA LIVRARE, trebuie să verificați coletul când îl primiți de fata cu curierul. Reclamațiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

Daca NU ați ales opțiunea cu DESCHIDERE COLET LA LIVRARE atunci reclamațiile privind lipsa unui produs/neconformitatea produsului/produs deteriorat la transport/ produse livrate greșit trebuie făcute în scris completând formularul de mai jos, în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Securitate9.ro nu se face răspunzător de cele menționate mai sus dacă clientul nu semnalează aceasta în termenul de 14 zile de la primirea coletului.

Daca sunteți într-una din situațiile de mai sus, modalitatea de soluționare a reclamațiilor va fi transmisă pe adresa de e-mail din formularul de reclamație (click aici).

Mulțumim!